طراحي سايت كيان تك در طراحي سايت مشهد ، سئو سايت مشهد فعاليت مي نمايد. طراحي سايت كيان تك در طراحي سايت مشهد ، سئو سايت مشهد فعاليت مي نمايد. .

طراحي سايت كيان تك در طراحي سايت مشهد ، سئو سايت مشهد فعاليت مي نمايد.

چرا بايد طراحي وب سايت داشته باشيم ؟

طراحي وب سايت چه ويژگي هايي براي ما خواهد داشت ؟

براي اينكه بتوانيم از جريان تكنولوژي و كسب و كارهاي نوين عقب نمانيم، لازم است كسب و كار خودمان را به روز نگه داريم. امروزه با وجود مسائل و چالش هايي كه براي كسب و كارهاي حضوري به وجود آمده است داشتن وب سايت و يك هويت كسب كاري در فضاي الكترونيك ضروري به حساب مي آيد. طراحي وب سايت در دو نوع كلي طراحي سايت وردپرس و طراحي سايت برنامه نويسي شناخته مي شود. طراحي سايت برنامه نويسي يا php كه صفر تا صد آن با استفاده از كدنويسي انجام مي شود داراي طرفداران مخصوص خود است. طراحي سايت وردپرسي كه با قالب هاي مديريتي با تنوع مختلف ميتوان انجام داد.

تفاوت اين دو سايت در تنوع و سبك كسب و كار تعيين مي شود به طور مثال ارگان هاي بزرگ و سازمان هاي دولتي معمولا سايت برنامه نويسي شده دارند. اما اين به معناي برتري صد در صد سايت هاي برنامه نويسي نيست زيرا سايت هاي وردپردسي داراي امكانات متنوع تري به نسبت سايت هاي برنامه نويسي شده هستند و در عين كيفيت بالا كار كردن با آن ها ساده تر است.

تنوع قالب، افزونه هاي فراوان، راحتي استفاده از پنل مديريت محتوا، كيفيت بالا و امنيت از ويژگي هاي مثبت سايت هاي وردپرسي هستند. امروزه آمار سايت هاي وردپرسي افزايش بالايي يافته است و افراد زيادي تمايل به داشتن يك سايت وردپرسي دارند. با نگاهي كلي به آمارهاي موجود مي توان به اين نتيجه رسيد كه امروزه سايت هاي وردپرسي داراي محبوبيت بيشتري از گذشته هستند و دليل آن را مي توان كاربر پسند بودن اين سايت ها دانست.

طراحي وب سايت مشهد
گروه انفورماتيك كيان تك با سابقه طراحي سايت هاي سازماني، فروشگاهي، صنعتي، شركتي، ساختماني و … امكانات مختلفي براي مخاطبان خود فراهم نموده است و بر اساس سليقه و هدف مشتريان اقدام به طراحي سايت مي كند. طراحي سايت مشهد، سئو سايت مشهد از خدماتي هست كه اين مجموعه در آن فعاليت دارد. شما مي توانيد براي سفارش طراحي وب سايت خود و كسب مشاوره به راه هاي ارتباطي با گروه انفورماتيك كيان تك مراجعه نماييد.

منبع : https://kiantechig.ir/web-design/website-design-of-mashhad


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۰۱ توسط:طراحي سايت كيان تك موضوع: نظرات (0)